یزد دانلود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 25 مهر 1391
بازدید : 943
نویسنده : مصطفی کارگر
دانلود Sketch Master v4.8 - نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی

نرم افزار Sketch Master این امکان را برای شما فراهم می کند تا به راحتی قادر باشید عکس های دیجیتالی خود را به نقاشی و تصاویر به اصطلاح کارتونی تبدیل کنید و برای این کار ابزارهای مختلفی مانند مداد، مداد رنگی مومی، جوهر، مداد، زغال، رنگ پاش و ... را برای کاربران شبیه سازی کرده است. سه لایه تشکیل شده با تنظیمات جداگانه به شما اجازه می دهد تا یک اثر هنری منحصر بفرد تولید کنید.



:: موضوعات مرتبط: دانلود , گرافیک , طراحی 2 بعدی , نرم افزار نمایش عکس , ویرایش تصاویر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود نرم افزار , دانلودنرم افزارویراشگرتصویر , نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی , دانلود نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی ,
تاریخ : سه شنبه 25 مهر 1391
بازدید : 641
نویسنده : مصطفی کارگر

دانلود HomePlanSoft Home Plan Pro v5.2.25.22 نرم افزار طراحی ساختمان
 

Home Plan Pro ابرازی بسیار کاربردی و حرفه ای در زمینه نقشه کشی و طراحی ساختمان در یک محیط کاملا گرافیکی می باشد که شما می توانید از سایت میهن دانولد آن را دریافت نمایید. شما با کمک این نرم افزار و بدون داشتن دانش خاص در زمینه طراحی و نقشه کشی قادر خواهید بود تا با چند کلیک ساده و البته با ابزارهای متعددی که نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد خانه رویایی تان را ترسیم کنید و از آنها خروجی بگیرید. در واقع این نرم افزار سبب شده است که دیگر نیازی به خط کش و مداد و دگی ابزارهای طراحی نداشته باشید و با خیالی آسوده می توانید در محیط نرم افزار طراحی کنید و در هز زمان که مایل باشید نقشه را ویرایش کنید و به عقب برگردید بدون آنکه محدودیتی داشته باشید. همچنین این برنامه دارای اشکال و ابزارهای طراحی مانند دایره , مستطیل , مربع و... می باشد و شما می توانید از طریق موس و کیبورد اقدام به طراحی کنید. در اصل این برنامه یک رقیب جدی برای برنامه های نقشه کشی مانند اتوکد است.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


:: موضوعات مرتبط: دانلود , گرافیک , طراحی 2 بعدی , ,
:: برچسب‌ها: نقشه کشی ساختمان , نرم افزار , نرم افزار جديد , نرم افزار طراحی خانه , دانلود , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2010 , دانلود نرم افزار جديد , دانلود اخرين ورژن نرم افزار , دانلود جديد ترين نرم افزار , دانلود رايگان , دانلود رايگان نرم افزار , سايت , دانلود نرم افزار , طراحی منزل , طراحی دکوراسیون , طراحی سه بعدی ساختمان , طراحی ساختمان ,
تاریخ : سه شنبه 31 مرداد 1391
بازدید : 473
نویسنده : مصطفی کارگر

همه شما مایل به داشتن یک آلبوم دیجیتالی زیبا در کامپیوتر خود هستید.
InAlbum Deluxe نام نرم افزاری قدرتمند با توانایی های بسیار برای ساخت یك آلبوم زیبا و حرفه ای و ساختن اسلاید شو از عکس های گرافیکی شما با افکت های زیبا و دیدنی می باشد. مجهز به بیش از 100 تمپلات زیبا همراه با موزیك و Button های زیبا و پس زمینه و Frame های مختلف برای هر تصویر و فونت ها و Transition های مختلف برای محیط آلبوم شما می باشد. دارا بودن بیش از 300 Clipart انیمیشن، توانایی ضبط صدا و ایجاد افكت روی آن و یا تبدیل آن به اصوات مضحك، توانایی Import نمودن فایل های SWF فلش، ویژگی Morph یا همان مضحك سازی تصاویر به روش های گوناگون و بسیاری دیگر تنها گوشه ای از توانایی های این نرم افزار در خلق یك آلبوم زیبا می باشد. همراه با این نرم افزار قالب های زیبایی عرضه می شود که شما می توانید آلبوم های دیجیتالی زیبایی ایجاد کنید. InAlbum همچنین می تواند آلبوم های ساخته شده را به صورت VCD و SVCD و حتی DVD برای پخش در Player های خانگی در آورد. توانایی ذخیره ی آلبوم به عنوان فایل Flash و یا فایل اجرایی EXE و یا كلیپ AVI و صفحه ی HTML و ScreenSaver از دیگر ویژگی های این نرم افزار قدرتمند است. این نرم افزار با ویندوز های 98/ME/NT/2000/XP سازگاری كامل دارد.
 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , گرافیک , نرم افزار نمایش عکس , ویرایش تصاویر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلودرایگان نرم افزار , دانلود نرم افزار ساخت آلبوم های عکس دیجیتالی , InAlbum Deluxe 4 , 0 ,
تاریخ : دو شنبه 27 مرداد 1391
بازدید : 471
نویسنده : مصطفی کارگر

دانلود Thundersoft Flash Slideshow Factory 2.8.2 - نرم افزار طراحی اسلایدشوهای فلش

Thundersoft Flash Slideshow Factory نام نرم افزاری در زمینه ساخت فایل های اسلاید شو فلش از عکس های شما است. فایل های فلش همیشه یکی از پر قدرت ترین ابزار های نمایش بوده اند و هستند. فلش به شما این امکان را میدهد که با عکس ها و نوشته ها و ویدئوهای خود تصاویری متحرک و زیبا و با حجم کم درست کنید. همین علت یکی از دلایل افزایش کاربرد فلش در زمینه وب است. امروزه یکی از پرکاربرد ترین ابزارهای طراحی بنر و لوگو در اینترنت ، فلش است. همچنین فلش در زمینه طراحی های داخلی ، ویدئو های آموزشی و... هم استفاده های بسیاری دارد. امروز برای شما نرم افزاری را آماده کرده ایم با نام Thundersoft Flash Slideshow Factory که قادر است عکس های شما را به کلیپ های فلش تبدیل کند و افکت های زیبایی به آنها بدهد ، روی عکس ها موزیک بگذارد و از آنها اسلاید شو زیبایی خلق کند.
امکانات نرم افزار
Thundersoft Flash Slideshow Factory :
- خلق اسلاید شو های فلش با افکت های زیبا.
- دارای گالری عکس بند انگشتی.
 

- قابلیت تبدیل عکس ها به اسکرین سیور.


- قابلیت پخش اسلاید شو روی
Youtube.
- قابلیت درست کردن بنر فلش برای وبسایت شما.
- قابلیت گذاشتن موزیک روی فایل های فلش.
- پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدئویی و بسیاری امکانات دیگر ...

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , مالتی مدیا , گرافیک , ویرایش تصاویر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Thundersoft Flash Slideshow Factory 2 , 8 , 2 , دانلودنرم افزار طراحی اسلایدشوهای فلش , مالتی مدیا , فلش وانیمیشن ,
تاریخ : پنج شنبه 19 مرداد 1391
بازدید : 591
نویسنده : مصطفی کارگر

 

دانلود Kvisoft Flash Video Gallery 1.5.6 - نرم افزار ساخت گالری عکس فلش

Kvisoft Flash Video Gallery 1.5.6نرم افزاری جالب در زمینه راه اندازی گالری فلش با عکس های شماست. شما به راحتی می توانید به کمک این نرم افزار چندین تصویر و عکس دیجیتالی و فیلم های مختلف را کنار هم گذاشته و به راحتی یک گالری فلش درست کنید. از دیگر مزایای این نرم افزار راحت بودن کار با آن است. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که به راحتی و بدون دانستن حتی 1 کلمه از برنامه نویسی به زبان فلش ، یک گالری فوق حرفه ای فلش را درست کنید و به صورت 3 بعدی آن را برای دیگران به نمایش بگذارید. این نرم افزار دارای افکت های زیاد و مختلف 3 بعدی بوده و به شما آزادی انتخاب در افکت های زیبای بسیاری را می دهد. از دیگر امکانات این نرم افزار خروجی گرفتن از گالری تحت زبان برنامه نویسی وب است و می توانید به راحتی یک سایت فلش برای خود درست کنید.
امکانات نرم افزار Kvisoft Flash Video Gallery :
- قابلیت ایمپورت کردن فایل های مختلف نظیر : *.jpg, *.bmp, *jpeg, *.png *.swf *flv, *mp4, *f4v.
- قابلیت اضافه کردن موزیک پس زمینه به فایل های شما.

- دارای 25 افکت حرفه ای 3 بعدی.
- دارای امکان تغییر پس زمینه به رنگ ها و عکس های مختلف.
- قابلیت خروجی گیری به فرمت های وب نظیر HTML.
- قابلیت Zip و پکیج کردن فایل ها.
- قابلیت ایمیل کردن خروجی به چندین آدرس ایمیل و امکانات دیگر...
 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , گرافیک , طراحی 2 بعدی , نرم افزار نمایش عکس , ویرایش تصاویر , ,
:: برچسب‌ها: فلش و انیمیشن , مالتی مدیانرم افزار اسلاید شو و آلبوم عکسگرافیک , دانلودKvisoft Flash Video Gallery 1 , 5 , 6 ,
تاریخ : 19 مرداد 1391
بازدید : 644
نویسنده : مصطفی کارگر

دانلود Adobe Photoshop CS6 Extended v13.0 x86/x64 - فتوشاپ، نرم افزار ویرایش عکس

 اولین بار در تاریخ عرضه فتوشاپ این نسخه به صورت پیش فرض قابلیت تایپ فارسی دارد!

می توان گفت فتوشاپ قویترین، حرفه‌ای ترین و پرطرافدارترین نرم افزار گرافیکی دنیاست که حتی افرادی که در زمینه طراحی و گرافیک کامیوتری هیچ تخصصی ندارند نیز نام آن را می شناسند و تا حدودی با آن آشنایی دارند. شرکت ادوبی بار دیگر نسخه جدیدی از این نرم افزار را با رفع معایبی که در نسخه های قبلی وجود داشته وهمچنین افزودن قابلیت های جدید منتشر نموده است.
Adobe Photoshop CS6 تازه ترین نسخه از فتوشاپ است که شامل بیش از ۶۵ امکان و قابلیت جدید، رابط کاربری تازه و بهبودهایی در استفاده از سخت افزار به منظور ویرایش سریعتر عکس ها در محیط برنامه می باشد. رابط کاربری فتوشاپ هم برای کاربرد بهتر، تغییرات فراوانی پیدا کرده است. پس زمینه و محیط کار آن به صورت پیش فرض سیاه شده و آیکون ها و منوهای دست و پا گیر کمی جمع و جورتر شده و از سر راه کنار رفته اند. به نظر خود کارکنان شرکت ادوبی این کار بخاطر این است که با رنگ تیره خستگی چشم کمتر و تمرکز و حواس بر روی طرح و کشیدن براش بیشتر می شود. البته ناگفته نماند که در بخش تنظیمات، قسمت تغییر رنگ محیط نیز وجود دارد. حتی مراحل نصب هم دوباره سازی شده است.

در نسخه ی جدید و در پنل لایه ها بخشی با عنوان نوع لایه (Kind) وجود دارد. این ویژگی لایه ها را بر اساس نوع، نام، اثر، رنگ، نوع، حالت آن ها مرتب سازی می کند .این حالت برای زمانی که شما یک پروژه ی زیاد با لایه های مختلف دارید بسیار مناسب است. همچنین شما می توانید لایه ها را بر اساس پارامتر های خود مرتب کنید.
ابزار ریمیکس در این برنامه مانند پیچ و مهره کار می کند و می توان با بکارگیری آن هر شی را از قسمتی از عکس کپی کرده و با حفظ پس زمینه و تکرار درست پترن ها ی مربوطه، آن را در مکانی دیگر از عکس قرار داد. علاوه بر این قابلیت های سه بعدی به طرز عجیبی تغییر کرده اند.
در فتوشاپ سی اس ۶ یک منوی جدید با نام Type اضافه شده است که شما در آن می توانید ابزارهای مربوط به قابلیت های سه بعدی را ببنید. که یکی از گزینه های مهم آن گزینه Extrude to 3d که به سه بعدی کردن اجزا خواهد پرداخت.
در نسخه ششم این نرم افزار، ویرایش ویدیویی که ممکن است شما در فتوشاپ CS5 اصلاً آن را ندیده باشید، تبدیل به یکی از بخش های اصلی برنامه شده و امکانات ویژه ای را دارا می باشد.
ابزارهای برش جدید، قابلیت جستجوی لایه ها، بازیابی خودکارو ... به فتوشاپ اضافه شده اند و از ویژگی های پرکاربرد افزوده شده نیز می توان به مواردی که ذکر خواهد شد اشاره نمود. طرفداران خطوط نقطه ‌دار در برنامه Illustartor می‌توانند از این پس در PS CS6 هم از ابزارهای وکتوری استفاده نمایند.
در نسخه جدید فتوشاپ واحد پردازش گرافیک (GPU)، موجب افزایش محسوسی در سرعت ویرایش با فیلتر Liguify شده است. این فیلتر یکی از متداول ترین فیلترهایی است که در فتوشاپ مورد استفاده قرار می گیرد و به کاربر این امکان را می دهد تا پیکسل های تصویر را خمیده کند بدون اینکه از کیفیت آن کاسته شود.
یکی دیگر از ویژگی‌های مهم نسخه جدید فوتوشاپ، ذخیره پشت زمینه (Save background) نام دارد که به کاربر اجازه ویرایش دیگر فایل‌ها را هنگام ذخیره کردن یک فایل بزرگ بدون تداخل می‌ دهد.
بزرگترین سایز قلم در CS6 برای بعضی از ابزار‌ها افزایش یافته و منو‌ها به طور کلی نرم تر و دسترسی به آنها ساده تر می باشند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Photoshop CS6:
- رابط کاربری تیره بمنظور خستگی کمتر چشم و تمرکز بیشتر کاربر
- افزوده شدن بخشی با عنوان نوع لایه (Kind)، در پنل لایه ها
- افزایش قابلیت های ویرایش ویدئویی
- فضاهای کاری بیشتر (Workspace)
- سه بعدی کردن اجزا به راحتی
- افزوده شدن فیلتر تازه ی DeBlur
- کار با خطوط نقطه دار و ابزارهای پرکاربرد در استف5اده از وکتورها
- افزایش سایز برخی از قلم‌ها به 5000 پیکسل
- اسلایدر تنظیم روشنایی و کنتراست در حال کار کردن در Texture
- نمایش نمونه سایز‌ها برای ابزار‌های Eyedropper
- حالت جدید برای Eyedropper برای انتخاب لایه جاری
- پشتیبانی از فرمت BIGTIFF
- خوانده عکس‌های استریو معمول مانند JPS و PNS
- اضافه شدن منو‌هایی که با آن ها می‌توان تاثیر لایه‌ها را یافت
- اضافه کردن تولتیپ به لایه‌ها
- قابلیت تغییر رنگ برچسب لایه‌های چندگانه
- ابزار جدید به منظور ویرایش عکس‌ها با فرمت RAW
- و ...


مهم‌ترین تغییرات به وجود آمده مربوط به رابط کاربری CS6 است که کاملا دگرگون شده و بسیار بهتر از قبل شده است. تم رنگ آن به صورت پیش فرض مانند Adobe Lightroom خاکستری تیره است ولی می توان آن را به صورت دلخواه تغییر داد. طراحی آیکون‌های آن نیز کاملا تغییر یافته و مدرن‌تر شده است. عملکرد کلی آن به طور چشمگیری بهبود یافته و تغییرات و افکت‌های اعمال شده خیلی سریع و بدون تاخیر ظاهر می شوند، پردازش تصویر آن بهتر شده و دریایی از ویژگی‌های جدید و بهبود یافته در آن وجود دارد. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

ابزار برش (Crop) جدید
ابزار برش کاملا دگرگون و هوشمندتر شده است. اولا وقتی ابزار برش را انتخاب می‌کنید کل تصویر نیز همزمان با آن انتخاب می‌شود. الگوها و پوشش‌های از پیش تنظیم شده مختلف این امکان را می‌دهند تا بتوان برش بخش دلخواه از تصویر را ساده‌تر و دقیق‌تر انجام داد. از همه بهتر این که این ابزار non-destructive یا غیر‌مخرب است. یعنی اگر در میانه کار نظرتان عوض شد نیاز نیست همه کار را از ابتدا دنبال کنید.

حرکت و وصله هوشمند نسبت به محتوا
این ویژگی مبتنی بر تکنولوژی هوشمندی است که در CS4 ارائه شد. این تکنولوژی به شما اجازه می‌دهد تا از الگوریتم‌های هوشمند نسبت به محتوا در حال Patching استفاده نمایید. ویژگی حرکت هوشمند نسبت به محتوا این امکان را فراهم می‌کند تا یک شی از تصویر را انتخاب نموده و آن را داخل تصویر به سادگی حرکت دهید. ضمن اینکه پیکسل‌های بخشی از تصویر که شی را از آنجا حرکت داده‌اید پر می‌شود.

گالری Blur
این مجموعه جدید از فیلترهای Blur امکان اضافه کردن افکت های Blur متنوعی اعم از Iris Blur (که یک عمق سایه‌دار اثر میدان را حتی در صورت عدم توانایی لنز دوربین برای تولید این ویژگی ایجاد می‌کند) و Field Blur (که یک Blur درجه‌دار است) را فراهم می کند.

ابزارهای اصلاح خودکار بهبود یافته
کشیدن منحنی‌ها، سطوح و کنترل روشنایی و کنتراست به طور قابل توجهی بهبود یافته‌اند. بر‌خلاف نسخه‌های قبلی، این نسخه تنظیمات را به صورت پویا بر اساس تصویرتان ایجاد می‌کند. این کار از طریق مقایسه تصویر با هیستوگرام‌های صدها هزار تصویر کتابخانه ادوبی صورت می‌گیرد.

Wide-Angle قابل انطباق
این ویژگی اجازه می‌دهد تا خیلی سریع و ساده اشیا و سطوح انحنا‌دار تصویر، مثل تصاویر ثبت شده با لنزهای fish-eye و یا wide-angle و یا پانورامیک را صاف کنید.

ویژگی انتخاب و ماسکینگ هوشمند نسبت به رنگ پوست
این ویژگی با تشخیص رنگ پوست، کار را برای انتخاب و ماسک دقیق افراد داخل عکس ساده‌تر می سازد.

ابزار‌های ویرایش ویدئو
تغییر بزرگ دیگر آن است که ویژگی‌های مربوط به ویرایش ویدئو در نسخه استاندارد وجود دارند و محدود به نسخه Extended نمی‌شوند. همچنین می‌توانید از تمام ابزارهای ویرایش تصویر فتوشاپ (از جمله افکت‌های گالری جدید Blur) در ویدئو نیز استفاده کنید.

دانلود+لینک مستقیم

حجم: 1390MB

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- اقدام به نصب نرم افزار کنید و هنگام نصب نرم افزار گزینه Try را انتخاب کنید تا به صورت Trial نصب شود. (جهت نصب به صورت Trial باید در سایت Adobe عضو شوید که این عضویت به صورت رایگان از طریق همان قسمت نصب قابل انجام می باشد (Create an Adobe ID)) همچنین می توانید اینترنت خود را قطع کنید تا نیازی به Adobe ID نداشته باشید.
3- در مرحله انتخاب مسیر نصب زبان نصب را یدعم العربیه English انتخاب کنید تا امکان تایپ فارسی در نرم افزار وجود داشته باشد.
4- نرم افزار را به صورت Trial اجرا کنید و سپس آن را ببندید.
5- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا 7 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
6- نرم افزار را اجرا کنید.



:: موضوعات مرتبط: دانلود , گرافیک , طراحی 2 بعدی , ویرایش تصاویر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Adobe Photoshop CS6 Extended v13 , 0 , فتوشاپ , نرم افزار ویرایش عکس , نرم افزارویرایش دوبعدی ,

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


دانلودرایگان نرم افزار دانلود رایگان آهنگ دانلودرایگان بازی های اندروید دانلودرایگان نرم افزارهای کاربردی کامپیوتر دانلودبازی های موبایل برای جاوا دانلودآنتی ویروس های2012 دانلودفیلم دانلودانیمیشن دانلودنرم افزارهای مذهبی موبایل دانلودنرم افزارهای مذهبی کامپیوتر دانلود نوحه

مطالب وبلاگ چه طور بود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
 عنوان :شتاب دانلود/دانلودرایگان نرم افزارو بازی

آدرس: shetabd.loxblog.com






RSS

Powered By
loxblog.Com